Klachtenregeling
Vanzelfsprekend zal ZwembadPortret / fotograaf Hanah Weerkamp alles in het werk stellen klachten te voorkomen, maar mocht je onverhoopt toch een klacht hebben dan vind je hier de te volgen procedure.
Als je opmerkingen of suggesties hebt of niet tevreden bent over de werkwijze of uitvoering van ZwembadPortret, spreek dan in eerste instantie de persoon aan die jouw foto’s heeft gemaakt en probeer tot een oplossing te komen.
Lukt dat niet? Neem dan contact op met ZwembadPortret. Dit kan schriftelijk per brief, per email naar mail@zwembadportret.nl of via het contactformulier op deze website. Je reactie wordt zo snel mogelijk en in vertrouwen behandeld.
Wanneer ZwembadPortret de opmerking, suggestie of klacht heeft ontvangen, wordt binnen 10 dagen per mail een ontvangstbevestiging verzonden. Uiterlijk binnen vier weken wordt contact met je opgenomen om de reactie van ZwembadPortret op je opmerking, suggestie of klacht te bespreken. Mocht de afhandeling meer tijd vragen dan zal ZwembadPortret je daarvan binnen de termijn van vier weken op de hoogte stellen.
ZwembadPortret zal zich steeds ten volle inzetten een klachtafhandeling zo kort mogelijk te houden en een passende oplossing te vinden.
Mocht je ontevreden zijn met de uitkomst dan kun je binnen 30 dagen na ontvangst van de klachtafhandeling bezwaar maken via mail@zwembadportret.nl. Binnen 5 dagen ontvang je hiervan een ontvangstbevestiging. Je bericht wordt binnen 5 dagen doorgestuurd naar de bezwarencommissie.
De bezwarencommissie bestaat uit een onafhankelijk persoon die niet betrokken is bij het onderwerp van de klacht en die onafhankelijk is van ZwembadPortret, te weten Mevr. M. Slagter.
De uitspraak van de bezwarencommissie is bindend. Eventuele consequenties van de uitspraak van de bezwarencommissie zullen door ZwembadPortret zo spoedig mogelijk worden uitgevoerd.
Klachten en de wijze van afhandeling worden geregistreerd en bewaard voor een periode van 1 jaar.